Titulní strana » Galerie uživatelů » Audiofiller //galerie.avmania.zive.cz/showphoto.php?photo=28307&ids=//galerie.avmania.zive.cz/showphoto.php?photo=28304&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Sennheiser HD 800 - akustická modifikace
Opravdu velký přínos, neuvěřitelné...

Autor: Audiofiller
všechny fotografie tohoto autora
Datum: So, 25. 7. 2015  Zobrazení: 13716 ×
« další ·
Upgrade (Kamil1973)
Sennheiser Hd 800 - akustická modifikace 2 (Audiofiller)
Sennheiser HD 800 - akustická modifikace (Audiofiller)
Retrospektiva: Má sluchátková cesta (MHOE)
0062 (Kamil1973)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MHOE
So, 25. 7. 2015 23:28

Paráda, takhle nějak to má vypadat :-) Jsem rád, že jsem mohl pomoci... a že to vedlo k tvé spokojenosti!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
krmelec
Ne, 26. 7. 2015 07:33

Otřesné, vykousat díru a říkat tomu modifikace. Co vás k tomu vede takhle ničit sluchátka? To neumíte zvednout zadek a zajet si něco naposlouchat a koupit to, co se vám opravdu líbí?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MHOE
Ne, 26. 7. 2015 08:29

To krmelec: Co kdybys nechal ostatní lidi, aby si ve svém volném čase dělali se svými sluchátky, co si usmyslí a nekazil jim radost způsobem, který ve finále jen poukazuje na tvoji neznalost a omezenost? Kdyby tě doopravdy zajímaly odpovědi na tebou položené otázky, tak bys ten příspěvek napsal v úplně jiném tónu...

Když se zde někteří jedinci vyjadřují v podobném duchu jen k mojí osobě a mé činnosti, tak to nemám problém ignorovat. Je to jejich boj, ne můj. Vadí mi však, pokud jsou takovými (nebo ještě horšími) reakcemi demotivováni ostatní, kteří v sobě třeba mají zájem o to se audiofilnímu hobby věnovat zase z trochu jiného úhlu pohledu. Kteří mají zájem o to objevovat, zkoušet, rozvíjet své znalosti a schopnosti. Proto tato reakce.

Žij a nech žít... Nikdo tě přece nenutí si "ničit" vlastní výbavu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
krmelec
Ne, 26. 7. 2015 08:46

Tak bys měl jít všem příkladem a nechat i ostatní vyjádřit svůj názor, ať už kritický nebo pochvalný

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MHOE
Ne, 26. 7. 2015 09:46

krmelec: To, co jsi předtím napsal, ale nebylo slušné vyjádření názoru nebo konstruktivní kritika... O co ti vůbec tím příspěvkem šlo? O pomoc druhému? O otevření diskuze na téma modifikací? Informování ostatních o svých zkušenostech s touto problematikou? Nebo čím jsi chtěl tomuto fóru vlastně přispět?

Spíš mi to přijde, jako by sis kompenzoval své osobní životní problémy tím, že frustraci přeneseš skrze text na druhé... Prostě se v příspěvku "vyblít" na snahu druhých o to si něčím zpříjemnit život, jen aby ses mohl cítit na chvíli dobře.

Na CZ/SK fórech to takto bohužel chodí často - za každou cenu vyjádřit svůj názor, za každou cenu někoho opravovat a přesvědčovat ho o tom, že on nemá pravdu a produkuje nesmysly, protože já to vidím jinak a/nebo to není dle současně uznávaných vědeckých metod objektivně prokazatelné. Často se tak navíc mají tendenci vyjadřovat lidé, kteří dané problematice vlastně vůbec nerozumí, což je z tvého původního příspěvku ostatně viditelné.

Skepticismus se dá provozovat i s respektem vůči názorovému oponentovi, což ve zdejších luzích a hájích mnozí nechápou. Jestli jsi, krmelec, něco v této diskuzi neukázal, tak právě respekt, který ke kultivované diskuzi nutně patří.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Ne, 26. 7. 2015 09:55

To krmelec: Sluchátka nejsou vůbec poničené, tento lehký mod je vrátitelný bez náznaku vniku do sluchátek, takže tvůj trapný komentář je absolutně bezpředmětný.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
krmelec
Ne, 26. 7. 2015 10:05

Tak se vám omlouvám. Máte ty modifikovaná sluchátka krásné, hoši.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MHOE
Ne, 26. 7. 2015 10:22

krmelec: Omluva přijata, pokud byla myšlena upřímně... Ale není třeba to zase tak hrotit. Stačilo to napsat třeba takhle:

"Popravdě se mi to takto z fotky vůbec nelíbí. A vlastně bych to ani nenazval opravdovou modifikací. Co vás k tomu vůbec vede, že se sluchátky provádíte podobné věci? Nemělo by větší smysl si pořídit taková sluchátka, která vám budou vyhovovat sama o sobě?"

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Ne, 26. 7. 2015 10:27

V pohodě, hlavně že nám to všem hraje! :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bacil2
Ne, 26. 7. 2015 10:31

... nech si každý robí so svojimi sluchátkami čo chce, to je úplne v poriadku. Treba si ale uvedomiť, že väčšina takýchto „vylepšení“ (snáď len s výnimkou T50RP) má presne opačný efekt!
Samozrejme, že samotní „nadšenci/vylepšovatelia“ vždy hodnotia svoje úpravy vysokopozitívne. Je to úplne klasický psychoakustický „DIY-syndróm“... a bohužiaľ je toho plný internet ...!

... ak tu chce niekto skutočne zistiť nejaké zlepšenie, tak je nutné vedľa tých upravených HD800-viek položiť súčasne ešte jedny originálne HD800 a potom ich dať priamo porovnať nejakej naozaj „nezainteresovanej persóne“ (a samozrejme ešte pri tom nezabudnúť na čo najpresnejšie zrovnanie hlasitostí!)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Ne, 26. 7. 2015 10:37

bacil2: Opravdu rád bych to takto porovnal, ale bohužel nemám ještě jedny HD 800 :-) Kdyby tady byl někdo z Plzně, nebo z blízkého okolí s HD 800 a měl by zájem to porovnat, mohli bychom se domluvit. Sám bych to rád takto srovnal.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rada25
Ne, 26. 7. 2015 11:19

nedá mi to taky napsat pár řádků...ikdyž možná trochu odbočím od hd800 k he500.
myslím si(můj názor)že více než modifikace má vliv na zvuk u sluchátek např.výměna kabelu.sám mám zkušenosti nejen na zmiňovaných he500.na chvíli jsem zkusil z he500 oddělat krycí mřížky dle rad od MHOE a změna mi to přišla spíše kosmetická.přece slovutní inženýři vědí při montáži co dělají...to už spíše než modifikace bych použil např.crosfeed,ikdyž osobně jsem ho používal jen pár hodin.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Ne, 26. 7. 2015 11:29

Výměna kabelu hraje také vliv na zvuk samozřejmě, zda větší nebo menší to je subjektivní a záleží na konkrétních sluchátkách. Na HE500 se zeptej MHOEa, ten má s něma zkušenosti.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rada25
Ne, 26. 7. 2015 12:22

jen jsem prezentoval svůj subjektivní názor.zasahovat do sluchátek(zvláště těch dražších) se mému vědomí příčí.navíc zvukově to dle mého razantně sluchátkům nepomůže,v některých případech možná naopak...MHOEho se ptát nebudu,jeho článek o modifikaci he500 jsem četl,tudíž jeho názor znám.jsem spokojen se sluchátky v původním stavu,tj člověk to šťasten...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MHOE
Ne, 26. 7. 2015 12:27

To Rada25: Existence nepříznivých rezonancí vlivem akusticky nedokonalého řešení planárně-magnetických sluchátek je známá věc, kterou uznává i samotný výrobce sluchátek Hifiman HE-500. Proto se pokouší o inovaci nejen samotných měničů sluchátek (single-ended či asymetrické designy magnetů), ale i vnějších mřížek (viz Hifiman HE-1000).

Důležité je však to, nakolik problematické to pro konkrétního posluchače je. Ne každý tyto technické aspekty reprodukce vnímáme stejně, což je jasně vidět už jen na příkladu otevřených vs uzavřených sluchátek (což je velice příbuzná debata).

Osobně to vnímám tak, že v případě jednomagnetových planárně-magnetických a vesměs všech klasických dynamických designů to více méně kosmetická záležitost je (samozřejmě závisí i případ od případu). U dvoumagnetových orthodynamik však ne (minimálně v případě značek Audeze a Hifiman).

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bacil2
Ne, 26. 7. 2015 15:27

MHOE: podľa toho aké múdrosti tu uvádzaš je zrejmé, že prakticky všetci renomovaní výrobcovia planárnych sluchátok už technické problémy pri vývoji a výrobe konzultujú iba s tebou ... robia to logicky od toho momentu, kedy si na webe uverejnil tie legendárne modifikácie HE-500-viek ...
http://galerie.avmania.e15.cz/showphoto.php?photo=28029&ppuser=94785

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MHOE
Ne, 26. 7. 2015 16:04

Pro případné zájemce jsem dnes sepsal článek, který se touto modifikací Sennheiserů detailněji zaobírá: http://headaudio.weebly.com/clanky/changstars-anax-mod-20-pro-sennheiser-hd800

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Ne, 26. 7. 2015 19:13

Moc pěkně napsaný článek. Osobně jsem velmi zvědavý na ten Anaxilus Mod 3.0

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MHOE
Po, 27. 7. 2015 22:41

Audiofiller: To já též, uvidíme, jak se to vyvine :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Hans1983
Čt, 30. 7. 2015 12:07

Zajímavý, chtěl bych slyšet rozdíl bez té protiskluzové pěny do auta a s ní. Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Čt, 30. 7. 2015 16:03

Pěkná mistička na odkládání drobnejch mincí.
Vhodná do auta.
Mince pak nekloužou.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Pá, 31. 7. 2015 00:36

To snad není možný... :-)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Pá, 31. 7. 2015 12:31

No jo, to máš pravdu.To snad neni možný, že někdo takhle zmastí sluchátka dirkovanou podložkou do šuplíku a napíše o tom, jak je to skvělá modifikace.

A nejlepší je urvat krycí mřížky, pak to hraje jako zpraku...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Pá, 31. 7. 2015 21:35

Nechápu co máš za problém šeďoure... Jestli se ti něco nezdá, co kdyby si raději napsal konkrétně o co ti jde, bez použití arogantních keců.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Po, 3. 8. 2015 08:21

To bys těžko pochopil hlupáčku...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Po, 3. 8. 2015 15:14

Hmm, to ses teda ukázal... Nevím proč ta nepřátelskost. :-(

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Út, 4. 8. 2015 08:38

To neni nepřátelskost, to pouze je konstatování stavu.A to v tom případě, pokud patříš mezi ty, který to takzvanýmu modifikátorovi Mhouovi baštěj.
Nebo ti připadá normální polepit sluchátka podložkou do šuplíku a aniž bys to srovnal se stejnym modelem bez úprav, prohlásit to za modifikaci a popisovat zlepšení zvuku ?
A to vůbec nemluvím o železu na kterym se to poslouchá.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Út, 4. 8. 2015 18:56

Není to tak zdednodušené jak píšeš. Hodnotím to jako přínosné protože jsem to tak slyšel na vlastní uši. Můj názor je samozřejmě subjektivní, pro někoho to může být krok zpět, ale stojím si zatím že to rozhodně JE slyšet, pokud není člověk hluchý. Tvůj názor vypadá jako někoho kdo to ještě nezkoušel, protože jinak bys tohle nenapsal. Ta poznámka ohledně toho železa je snad zbytečná, neboť netvrdím svůj názor na základě toho že bych HD 800 poslouchal z mobilu...
Opravdu nemám zapotřebí si tu vymýšlet nebo psát nepravdy.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
St, 5. 8. 2015 09:22

To je přesně to, o čem píšu.Já nezpochybňuju to, že jsi slyšel změnu ve zvuku.Tu samozřejmě uslyšíš vždycky, když se sluchátky něco provedeš.Například do nich strčíš kus nakřivo ustřiženýho filce, jako to dělá známej tuner sluchátek Mhou.Ale co to je za přínos, slyšet změnu ?
Kdo posoudí, že je to změna k lepšímu...ty ? A proč...protože si to myslíš ?
Opravdu jseš tak hloupej, že uděláš úpravu sluchátek a nemáš možnost zároveň to porovnat s neupravenejma originálníma sluchátkama ?
Na měření týhle úžasný úpravy se neptám, na měření je totiž potřeba mít perfektní vybavení.Strkat si kapsli mikrofonu pod sluchátko může udělat jenom naprostej _____ !

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
St, 5. 8. 2015 19:45

Řekl bych, že to moc hrotíš. Je to můj názor a nikoho přesvědčovat rozhodně o ničem nehodlám. Ta úprava ja naprosto vratitelná do origo stavu takže nemusím být ani hloupý jak píšeš. Prostě jsem to zkusil, tečka. Nehodlám se tady nějak dohadovat.
Nemusíš se návážet do uživatele MHOE, snad to ani nemáš zapotřebí.

PS: Nechci tady rozjet nějaký flame, kdyžtak to dořešme po SZ prosím...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Čt, 6. 8. 2015 09:14

Puč si ještě jedny HD800ky, bedlivě poslouchej a pak o tom něco napiš.To je celý.
Nemám potřebu si s tebou o tom psát soukromý zprávy.Seš na veřejnym fóru, něco tady předvádíš, tak musíš počítat s reakcí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Čt, 6. 8. 2015 15:20

A já zase nemám potřebu o tom něco psát více. :-D A to právě proto, že nemám na srovnání ještě jedny HD 800.

citace: Opravdu rád bych to takto porovnal, ale bohužel nemám ještě jedny HD 800 :-) Kdyby tady byl někdo z Plzně, nebo z blízkého okolí s HD 800 a měl by zájem to porovnat, mohli bychom se domluvit. Sám bych to rád takto srovnal.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Čt, 6. 8. 2015 16:32

Jasně, že nemáš potřebu psát o tom něco víc...vždyť si to napsal hned na začátku pod obrázkem "opravdu velký přínos, neuvěřitelné"

Sice si po "úpravě" neměl možnost porovnat to s originálem, ale slyšel si opravdu velký přínos.

Prostě...neuvěřitelné !

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
radimecek13
Čt, 6. 8. 2015 17:31

Ať si každý dělá co chce,ale přijde mi k smíchu upravovat sluchátka za cca.26.000,-kč doma na koleni...jsou snad vývojáři v sennheiseru,hifimanu debilové,kteří nevědí co dělají...aby si každý musel sluchátka upravovat?Mhoe tady rozjel velkou taškařici s modifikacemi,ale hodně lidí to vyzkoušelo na svých sluchátkách a většina z nich řekla,že to zvuk zhoršilo....mně osobně kromě kabelu,by nenapadlo do sluchátek hrabat...nejsem chytřejší než inženýři zmíněných firem a ani nemám seriozni vybavení co oni....ale kdo chce tam,pomozmemu tam...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Rada25
Čt, 6. 8. 2015 21:11

přesně tak,Radime,souhlas.pokud bych měl na troje hifimany,budiž...ale jinak modifikovat,chraňbůh ještě oddělávat krycí mřížky mi přijde (s prominutím) jako zhovadilost.navíc opravdu změnu slyším kosmetickou(a to spíše v neprospěch modifikace-pří oddělaných mřížkách)
a nebude to že bych byl hluchej jak poleno.opravdu doceňuji sílu hifimaňáckejch pětistovek oproti modelům q701,k712...
spíše to vidím(subjektivní pocit) jako boj s vnitřními pocity neustále něco vylepšovat,štourat se v něčem-na úkor vychutnat si,vypnout,relaxovat,nechat se unášet muzikou...
takový člověk nemusí svatý grál najít nikdy...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MHOE
Út, 11. 8. 2015 20:25

Žádnou velkou taškařici s modifikacemi jsem zde nezaznamenal... Jediné, o čem vím, je to, že jsem v poslední době vydal několik článků, které se modifikacemi zabývají. V rámci těchto článků se snažím lidem nabídnout svůj úhel pohledu na věc, s tím, že pokud by měl někdo čistě náhodou zájem o to něco z napsaného vyzkoušet též, má k tomu poskytnut návod a popis výsledného efektu (tak, jak jej vidím já) pomocí subjektivní i objektivní metody. Nic víc, nic míň. Pokud vás modifikace nezajímají nebo se vám ty mé nelíbí, tak se jimi zkrátka nezabývejte a svůj volný čas věnujte něčemu, co bude pro vás produktivnější. :-)

Nikde netvrdím, že bych byl chytřejší než designéři. A nikde ani netvrdím, že by tyto modifikace měly být povinné nebo že by bez nich daná sluchátka nemohla znít komukoliv skvěle. Dokonce netvrdím ani to, že by po zmodifikování mělo z pohledu každého posluchače dojít k vítanému zlepšení. A nejsem si vědom toho, že by něco z toho tvrdila většina z velkého množství lidí po celém světě, kteří se úpravami (nejen) sluchátek zabývají též. Jasně, semtam se někdo nechá unést a vidí v tom až příliš velkou "spásu" všeho a všech, povětšinou se to však neděje. Asi jde i o to mít v sobě jistou dávku empatie a snahy o to pochopit myšlenkové pochody druhého, ne jen zarytě odmítat vše, co nekoresponduje s vlastním úhlem pohledu na svět. Já si třeba cestu k Hifiman HE-500 našel až skrze modifikování, bez něj jsem byl z tohoto modelu vždy poměrně rozpačitý... Předtím se ve zkratce jednalo o slušná sluchátka, po úpravách však pro mne představují endgame záležitost - a to i po roce vlastnění, což je vzhledem k mé dosavadní sluchátkové historii rekordní počin. Tudíž asi pochopíte, že tomuto odvětví zkrátka věřím. Ale stejně jako je každá recenze produktu subjektivní, tak logicky i efekt těchto modifikací zafunguje u každého člověka jinak. To není žádná rocket science - stačí se nad tím jen trochu zamyslet přece.

Vím hned o několika lidech, kteří u nás některé z mých modifikací (nebo modifikací, které jsem převzal či poupravil různě ze světa) vyzkoušelo též a reportovalo mi pak kladný výsledek. Jen zkrátka nejsou aktivní na zdejších hifistických fórech (čemuž se, popravdě, vůbec nedivím). Zde diskutované modifikace Sennheiser HD800 jsou celosvětově rozšířené, což dokazuje třeba i aktivní zájem Tylla z InnerFidelity, kterého tady mnozí uznávají. A například modikace AKG K712 Pro měla (a stále má) rovněž poměrně slušnou publicitu ve světě (minimálně vím o Head-fi a Changstaru). Tudíž bych si úplně netroufal tvrdit, že "většina z nich řekla,že to zvuk zhoršilo". Ale i kdyby to tak snad bylo, tak to neznamená, že někomu ty modifikace nemohou zlepšit den... A o to jde především.

Hi-fi je totiž podle mého názoru především hobby, které má dělat radost a zušlechťovat... Není to žádné bitevní pole anebo vědecká konference. Nemělo by to být o nějakém vítězství či prohře, případně o tom, kdo má "pravdu" a kdo ji nemá. Buďme rádi za každého, kdo je ochoten přispět svojí troškou do mlýna, nějak zdejší hifistické prostředí oživit, udělat něco nového. Čím více lidí se nebude bát sdílet své názory, postřehy či aktivity v rámci tohoto hobby, tím variabilnější naše audiofilní scéna bude a tím širší možnosti výběru mezi tím, co nás zajímá a co nás spíše nezajímá, budeme mít.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
bacil2
St, 12. 8. 2015 20:02

Slová, slová, slová ... veľa pekných slov zdanlivo logicky poukladaných za sebou – to je nutný základ úspechu u laickej „audiofilnej“ verejnosti ... zvyšok je už iba množstvo nepríjemných „technických detailov“, ktoré ale prakticky nikoho nezaujímajú ... nebudeme si predsa kaziť „radosť“ veď je to „především hobby, které má dělat radost a zušlechťovat“

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Pá, 14. 8. 2015 09:38

Ty voe Mhoe, ty seš fakt zkušenej marketingovej pracovník, jinak si nedovedu vysvětlit, kde bereš fantazii na ty tvý květnatý popisy alá Strážná Věž...

Hele, ty se vykašli na modifikování sluchátek (protože máš volšový ruce), ale vrhni se na politickou kariéru.Tam se s těma sladkejma řečičkama dobře uplatníš.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
tomasdcz
Ne, 16. 8. 2015 15:34

takhle drahy sluchatka bych nemel odvahu modifikovat:_)