Titulní strana » Bydlíme s AV technikou //galerie.avmania.zive.cz/showphoto.php?photo=27688&ppuser=85761&ids=//galerie.avmania.zive.cz/showphoto.php?photo=26136&ppuser=85761&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

TV je doma
Včera konečně přivezli telku. Najednou proti ní vypadají repro malé. Ale jsem rád, že jsem vzal 50". I na obyč sd tv je to obrazově pro mne perfektní. Nemůžu vůbec věřit tomu jak může být obraz tak dobrý na "pouhé LG" za tak málo peněz. Toho bych s LCD docílil dost těžko, či spíš dost draze. Je to nejlevnější kus elektroniky na fotce. Tady je vidět jak je vše oproti hifi levné Smile

Autor: Kocmeister
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Ne, 13. 3. 2011  Zobrazení: 17477 ×
« další ·
Totem 100 podruhé (Kocmeister)
Totem 100 (Kocmeister)
TV je doma (Kocmeister)
A nejoblíbenějším místem se stává... (Kocmeister)
Pár dní po stěhování (Kocmeister)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Ne, 13. 3. 2011 10:42

Líbí se mi jak šel vývoj dopředu. Připojím HDD přímo k TV a přehraju veškerá videa včetně full HD. Fotky vypadají na tv nevídaně dobře. Před dvěma lety frčely mutimediální škatule, to už je teď pasé, vše umí sama tv. A co by čirou náhodu neuměla, tak zvládne notebook. Ještě koupím převodník optika-koax, abych mohl připojit sestavu a potom už lepší zvuk u filmů bude mít málokdo vocaď Nah!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Ne, 13. 3. 2011 10:50

To je ten vacsi brat mojho.Parada.Uplne staci nie?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Odar
Ne, 13. 3. 2011 11:28

Schvalne by ma zaujimalo, ci nove TV prehraju Samsung.Demo.Oceanic.Life.x264.1080p ( http://www.youtube.com/watch?v=RiI5dz8wN6c ) bez sklbania. DTS v TV dnes uz asi nie je problem. DTS-HD a Dolby True HD clovek este ozelie. Akurat to potiahnutie zvuku do DACanu bude asi komplikovanejsie.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
johanx
Ne, 13. 3. 2011 12:07

A už ses ho ptal, kdo je na světě nejkrásnější? Smile Oceňuji že jsi nešel pod 50".

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
pcbuh
Ne, 13. 3. 2011 12:27

Také by mě zajímalo zda přehraje „Samsung.Demo.Oceanic.Life.x264.1080p.40Mbps“ , jinak tvrzení „Před dvěma lety frčely mutimediální škatule, to už je teď pasé, vše umí sama tv“ je bych řekl také přehnaná , TV má kvalitně zobrazovat a na přehrávání má být přehrávač. Je to čistě můj názor

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Bína
Ne, 13. 3. 2011 12:33

Souhlas s tím usb vstupem, externí krabičky jsou teďka úplně zbytečné.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
davidwebb
Ne, 13. 3. 2011 13:03

Prosímtě co je to přesně za TV?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
robelles
Ne, 13. 3. 2011 13:31

Ja cez usb na tv prehrávam asi rok. Samsung to vedel už skôr. No lg to zrejme dotiahla k lepšiemu.Tiež si pripojím hdd k tv a idem, no má to vela obmedzení. Mám aj multiškatulu. Na komfort ovládania je multiškatula lepšia. No čo sa týka pohodlia - stiahnem film na usb kúč - pichnem do tv a prehrám - to nemá chybu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
ujoslav
Ne, 13. 3. 2011 13:50

DK ako sa patrí Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Ne, 13. 3. 2011 15:48

Tak, tomuhle říkám teplo domácího krbu.Teď je ten pokoj opravdu zabydlený.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Ne, 13. 3. 2011 15:57

Je to 50" PK350. Panel a obraz je stejný jako u vyšších modelů. Jen chybí wifi a podobné věci(nevím k čemu u TV). Konečně má full HD. Nechtěl jem nic s tím pseudo-nízkým rozlišením 1024x768. Nevím o to bylo jednu dobu za módu cpát do většiny plazem. Přehrávač smysl samozřejmě má, v případě že TV nějaký formát videa/zvuku nepřehraje. Já do toho moc nevidím. Nejsem domácí kinofil. Každopádně pokud by něco nešlo, mám noťas a tam vždy všechno půjde. I ty DTS a spol. Propojení TV s D/A převodníkem bude naprosto bez problémů. Krabička optika/koax stojí pár stovek.

Ad teplo domácího krbu Smile Překvapilo mě, že teda moc netopí. Před šesti lety otec kupoval plazmu 42" a ta topila opravdu jak ten krb.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
theprayer
Ne, 13. 3. 2011 16:06

Koči, máme stejnou TV, je to nejlepší co jsi mohl koupit, obraz má LG fakt nejlepší, panasonic se může rovnat až v ceně 30 tisíc. Super kup Smile

Na první pohled to vypadalo jakio 42´

A pověs si jí na zeď Wink

jinak já jí mám na tom středním šetřícím režimu a fakt netopí, spíš je vlažná.a nebzučí.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
slayers
Ne, 13. 3. 2011 16:10

Všechno je moc pěkný a určitě super hrající,jenom se mě nelíbí ten stolek,přijde mě k tomu všemu moc Asko,tam by to chtělo zapracovat ale je to určitě design přítelkyně,že?Nezlob se musím bejt upřímnej Smile.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Ne, 13. 3. 2011 16:43

Slayers: Co se stolku týče, prosadil jsem ho já Smile Jsem co se designu trošku zvláštní. Vůbec se mi nelíbí stolky, které tady má v galerii 90% lidí. Takové ty jednoduché dřevěné opičárny. Nesnáším Ikeu a jejich designy (nemluvě o nízké kvalitě). Tento mě zaujal, protože vypadá podle mě spíš "hifisticky" než "domácí kinisticky" Smile Jsem fanda kovových designů. Tento navíc byl i poměrně drahý díky velkému hmotnostnímu dimenzování. Ty věci z Asko/Sconto by neudržely zesilovač i TV najednou.

the prayer: Nene ty máš tuším PJ350. To je ta s tím nižším rozlišením.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
theprayer
Ne, 13. 3. 2011 17:00

Ono pokud koukáš ze tří metrů tak stačí i HD ready, to už nejde rozeznat i když do toho dáš 1080p mkv:)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Ne, 13. 3. 2011 17:19

No nevim hele, minimálně na prohlížení fotek mi přijde vyšší rozlišení jako výhoda.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Ne, 13. 3. 2011 17:20

Pred tyzdnom som mal doma LCD Full HD a mozem povedat,ze obraz bol ovela ovela horsi ako na mojej plazme.Kym do toho nepustas BR,tak je uplne jedno ci mas full alebo fuj.Zbytocne aj debatovat.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Ne, 13. 3. 2011 17:24

Ja si i pres hodnoceni trikrat rejpnu Smile

Zaprve, film v pouhem stereu nebude na zadne sestave "terno".
Zadruhe, co to tam mas za tkanicky k repro? Smile
No a do tretice, blika nebo neblika? :D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Ne, 13. 3. 2011 17:26

"to už nejde rozeznat i když do toho dáš 1080p"

Tak ale to je preci logicke, ze rozdil mezi signalem 1080p a 720p nebude na TV s rozlisenim pouze HD ready velky, jestli vubec nejaky^_^

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Ne, 13. 3. 2011 17:32

Připomínky: Tu první beru. Nepochybuji. Ta druhá, tkaničky k repro nemám. Kabely v biwire mají dohromady 20mm průřez ke každému repro! Smile Teda 10mm bas a 10mm středovýšky.
Zatřetí: Na tohle jsem se speciálě zaměřil kvůli tobě. U tv nebo puštěnýho filmu nebliká, resp. já to nevidim. U statického obrazu menu/nastavení tv nebliká. U statického obrazu připojeného notebooku (prostředí Windows atp.) bliká zcela evidentně.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Ne, 13. 3. 2011 17:53

No kazdopadne tem kabelum proste neco chybi...

A uz vim co!
http://hifi4me.biz/cz/P--345--slu-enstv--Harmonix-CABLE-SUPPORT-ALFA-1-DET12780HIFI-HIFIcz

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Audiofiller
Ne, 13. 3. 2011 18:22

V tom odrazu z telky vidím kočku. :-) Je to tak?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Ne, 13. 3. 2011 18:39

Jo je to tak Smile Doufám, že mě kvůli ní zase někdo nebude pranýřovat a chtít jí stahovat z kůže...

The prayer: Prosimtě máš nějakej odkaz na nastavení obrazu od odborníků nebo tak něco? Nějaký to vyladění barev, kotrastu, gamma atd. Googlovánim jsem toho moc nenašel. Jo a druhá věc, ty šetřící režimy hrozně zhoršujou obraz. Na to se nedá koukat. Jak to zvládáš? Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Ne, 13. 3. 2011 19:30

Nastav si to podle obrazcu zde, bohate to staci:

http://www.lagom.nl/lcd-test/black.php

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Odar
Ne, 13. 3. 2011 19:38

"Kym do toho nepustas BR,tak je uplne jedno ci mas full alebo fuj.Zbytocne aj debatovat."
Na co ti je potom taka velka TV, ked do toho pustas mazanice z analogu? Toto ked mi niekto vysvetli . . .

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Ne, 13. 3. 2011 19:57

Kocmeister - cak si to normalne nastav podla seba ako sa ti to paci.A tiez nepouzivam ten setriaci rezim.Fakt sa na to neda pozerat...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
robelles
Ne, 13. 3. 2011 20:12

http://www.hdtvtest.co.uk/ na tejto stránke si nájdi svoju tv a tam nájdeš parametre na nastavenie tv.

U vás máte predsa digitálnu telku skôr ako tu na sr. Čudujem sa, že by si mal zlý obraz. Ja som tie 4 programy čo sú v digitále tu na sr chytil na kus drôtu stočeného do tvaru u. Tak v čechách by nemal byť problém. Či sa mýlim?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Ne, 13. 3. 2011 20:39

Mám digitál samozřejmě jako všichni. Neznám nikoho v Praze kdo kouká na analog. To je dávno vypnutý.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
jito
Ne, 13. 3. 2011 21:58

Samsung Oceanic TV nepřehraje-je to dost náročná nahrávka.Mají s ní problémy i některé "krabičky".

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
theprayer
Ne, 13. 3. 2011 23:23

Koč - na nastavení obrazu už link padl. K tomu šetřícímu - když je to vypnutý tak mi přijde že to moc září, mám to na 75% (střední úspora) a jsem spokojený, jak BluRay tak digi tv Smile

A co ovladač? Taky jseš na nervy z těch šipek? Hrozně debilně se to mačká.Tlačítka jsou fajn, ale ty šipky jsou na pěst.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
theprayer
Ne, 13. 3. 2011 23:24

robelles já chytám v poho digi na aluminiovou vidličku co je magnetem připevněná na balkoně a bez deformací a kostek:)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
smitko 2
Ne, 13. 3. 2011 23:39

člověku ,mám sice jen 600hz 42" lg bezrámovou plazmu hd ready,ale kockovanie nepozoruji.zvuk LG je slušný-mark levinson?šetřící režim je k hovnu,přes usb jsou filmy utrpení,musím je pouštět přes dvd abych je přepočítal na 1080inebo p,samotná aplikace která umožnuje pouštění filmů z usb televizoru je bída.nevím jak to přesně funguje ale přes dvd je obraz několikanásobně lepší.se zvukem prohnaným přes dac,bych měl také problém,již jsem několikrát zkoušel rozdíl mezi zvukem z cd a cd+dac,kvalitní cd-dvd player ti nenahradí žádný transport +dac. přes to nejede vlak ani autobus Smile seřízení obrazu je v menu televize,navíc pro každý vstup je nastavení zvlášt včetně usb to mě ze začátku zmátlo.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Po, 14. 3. 2011 08:24

Kosmeister-> DVD na nastavování obrazu mám doma.Dá se s tím opravdu perfektně vyštelovat obraz...než si za pár dní zmačknu omylem na ovladači tlačítko "normal" a ono se to vrátí do továrního režimu.
Proč si "někdo" myslí, že digitální příjem zlepšil obraz, proti původnímu analogovému ???

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Po, 14. 3. 2011 09:08

Tak jsem si hrál s nastavením obrazu i dost detailním co jsem našel na netu. Bohužel to vypadá nic moc. Nejlepší je pořád režim "normální". Mezi obrazem digitálu a analogu rozdíl být nemusí, to máš pravdu šeďoure. Spíš jde o to, že digitál chytíš mnohem snadněji. Jak tady tvrděj i na kus drátu. Anténa na střeše už je zbytečnost.

Zvuk tv je ok na koukání zpráv apod. Ale ani neurazí. Prostě jen tv, Levinson nelevinson.

Zvuk dvd player vs. dac raději no comment. Flame tu nechci Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Odar
Po, 14. 3. 2011 09:43

Ja som zobral hodnoty z webu, ktory je spomenuty vyssie a viac som neriesil. Aj tak cez den mas rozdielne svetelne podmienky, ako vecer.

BTW ak mas moznost, pozicaj si DVD Avatar a BluRay Avatar. Na tej 50tke to bude jednoznacne Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Po, 14. 3. 2011 09:54

U nas je digitalne vysielanie kvalitou o 100% lepsie ako analogove...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Po, 14. 3. 2011 15:02

Hlavně se zdá, že nedošlo ke zhoršení zvuku sestavy. Konkrétně podání prostorové informace. Toho jsem se docela bál, že už to nebude po instalaci TV hrát tak "odprostředka" jako doposud. Ale zatím to vypadá, že změna asi není nebo neznatelná.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Po, 14. 3. 2011 19:21

Kdy začneš na zeď lepit molitánové jehlánky ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Po, 14. 3. 2011 19:31

Molitanový jehlánky a podobný záležitosti přenechám radši místní hifistům. Já tohle nepotřebuju.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Pá, 18. 3. 2011 11:58

Alespoň si je přilep na obrazovku ! Vždyť ti zhoršuje zobrazení stereoprostoru.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
Út, 5. 4. 2011 14:46

Tak jsem se byl podívat u Koce doma na všechny tyhle "zázraky".A bez přehánění, ta fotka zdaleka nevystihuje skutečnost.Začnu televizí, ta je fakt ohromná, ze vzdálenosti, z které se na ní kouká je obraz perfektní (on je perfektní i z blízka, ale to sem raději psát nebudu).Jen v režimu monitoru jsem měl problém.Ty písmenka byly hrozně malinký.Pak jsem nasadil brejle a...ejhle, písmenka se zvětšily.
Hifistolek bohužel na fotce vypadá dost obyčejně, v reálu je jeho vzhled impozantní.Je opravdu pěkný a kombinace sklo/nerez ocel působí absolutně luxusně.
Komponenty ve stolku hodnotit nebudu, protože je všichni dobře znají.
Největší dojem na mě udělaly samozřejmě reprobedny.Nejen, že jsou největší co do rozměru a jejich opravdová mohutnost na snímku nevyniká, ale jejich zvuk je samozřejmě naprosto perfektní.Já jsem byl při poslechu naprosto spokojený.
Fantasticky jsem si užíval muziku, věci hodně známé najednou dostaly nový rozměr.A ten se jmenuje čistota a rozlišení.Tady by bylo, ale, hodně hifistů a audiofilů zklamaných.Proto, že by jim chyběla důvěrně známá barva nahrávek, jejich "muzikálnost", prostě zkreslení na které jsou zvyklí...
Nic takového se nekoná, nahrávky všech možných žánrů a stáří, jsou reprodukovány s neuvěřitelnou přesností a v neskutečné kvalitě, i když se třeba jedná o starou nahrávku Jimmiho Hendrixe, která je zremastrována a převedena z mona.Zvuk je prostě přesný, prost jakéhokoliv cizorodého zabarvení a opakuji, že pro hifistu zvyklého na barvu reprodukce jeho, byť poměrně kvalitního aparátu, by byl zvuk určitě nestravitelný.
Nikdy by mě nenapadlo, že si budu při poslechu užívat čistotu a kvalitu vyšších středů.Tahle část frekvenčního pásma je na běžné hifiaparatuře vždy trochu problémová.Tady ne...úžasné !
Špatnou zprávu bych měl pro všechny tuniče akustiky místnosti.Koc opravdu nemá žádné problémy s akustikou.
Prostě stačí mít špičkovej DAC, špičkovej zesilovač a špičkový bedny...
No a abych jen nechválil, musím napsat, že mě vadily dvě věci.Za prvé nahrávky, které jsem si přinesl ssebou, nebyly tak perfektní jak jsem si původně myslel.Aparát odhalil jejich nevalnou kvalitu.Sakra a to jsem CDčku tolik věřil...
No a druhá věc, která mi hodně vadila, byla blikající kontrolka na nějaké malé krabičce (prý hard disku)...
A poučení pro mě...Matrixy si rozhodně domů nekoupím, sice hrajou naprosto skvěle, ale nevešly by se mi do pokoje.Jsou to opravdu velký bedny...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Jan1k
Út, 5. 4. 2011 15:02

Ja som mal moznost v klude si vypocut Diamond seriu takmer vsetky modely a tiez predosle a musim povedat ze stredy a vysky B&W dotiahlo do dokonalosti a to do top end.
Od zdroja, ktory pocul vsetky aj predosle tak vraj diamond je najlepsie co zatial B&W vyrobil.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
šeďour
St, 6. 4. 2011 08:39

Tyson-> a copak nám předvedeš ty, odborníku ?
Žádná fotka tvojí sestavy ? Pročpak asi ?
Tvoje domácí kino není zas taková bomba, co ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
MakcuPikcu
St, 4. 1. 2012 17:51

Zajtra sa vybehnem na dvor pohrat a urobim si takychto dvoch zo snehu Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
DinosaurJr
Ne, 8. 1. 2012 20:46

velmi povedená sestava, jak ti to hraje Koci ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
Po, 9. 1. 2012 08:32

Dik, po včerejších úpravách na výhybce již velmi velmi dobře Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
DinosaurJr
Pá, 3. 2. 2012 19:58

ještě bych se poptal, mezi jakýma ostatníma zesilovačema jsi vybíral nebo porovnával ?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Kocmeister
So, 4. 2. 2012 11:24

Mezi žádnýma jsem osobně na těchto reprobednách neporovnával, nechal jsem si doporučit od jiného majitele stejných repro, který porovnával vícero i o hodně dražších zesilovačů. V úvahu sice ještě připadaly nějaké bazarové high-end modely věhlasných značek, které se občas výhodně koupit dají v sekcích "prodám" na hifi fórech, ale nakonec jsem šel na jistotu.

Hodnocení bez komentářů