Titulní strana » Galerie uživatelů » Heco.Germeny //galerie.avmania.zive.cz/showphoto.php?photo=25123&ids=//galerie.avmania.zive.cz/showphoto.php?photo=25121&ids=

Rychle na další fotografii: stiskněte na klávesnici šipku doprava, nebo doleva

Zapojil jsem Sub. k Stereo zesíku.
Dosáhl jsem o 25 % více razanci na basech. Rock se brutálně přiblížil reálnému koncertu. Tvrdost, síla, údernost, objem, vše se díky velkému objemu Sub a 38 cm membráně dostavilo. Za 2 hodky jsem to měl sladěno, a poslouchal jsem skoro vše co mám nejvíce naposloucháno, hledal jsem proč jsem tenkrát sub odmítal, nic z toho se nedostavilo, nyní jsem z reprodukcí na 125% spokojen!


Tenkrát jsem pohořel a odmítal sub ve stereu díky tomu že jsem zapojoval do stereo poslechu AQ Labrador 422, k recivru, a to mě nikdy nenadchlo. I když to hlasitěji zahrálo basu v nahrávce. Ale až tet to dostalo to co tomu chybělo. Bassy mi u sloupu nechyběli, ovšem tet na to mám jiný pohled. Dostal jsem se mnohem dál k reálnému přednesu kopáku a baskytary atd. Takoví Nightwish a Depeche mode mě dostali natolik že jsem musel k poslechu přizvat další pár uší.


Cinch je zatím obyč, jiný jsem doma této délky neměl, a taky jsem nepočítal s tím že u sub. ve stereo poslechu zůstane... Nah!

Autor: Heco.Germeny
všechny fotografie tohoto autora
Datum: Ne, 18. 7. 2010  Zobrazení: 15161 ×
« další ·
Heco Celan 700 (Heco.Germeny)
Alessandro MS PRO (hmpf)
Zapojil jsem Sub. k Stereo zesíku. (Heco.Germeny)
Grado sr 325i..retro... (Broslowski)
Diskrétní symbioza (JopD)
· další »

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Odar
Ne, 18. 7. 2010 18:14

Jo. Ten kablik som ti chcel hned skritizovat. Ja mam taky isty docasne na Tuner.
Takze AVR VS stereo zosik nie je predsa hovadina? Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
theprayer
Ne, 18. 7. 2010 18:22

Co jsou ty svorky tam? Já myslel že ten sub je aktivní. o.O

Nebo je obojí ? aktiv i pasiv?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Broslowski
Ne, 18. 7. 2010 18:38

ten kabel je krasny :-D

privodna snura supr :-)(Vincent power???)
urcite je aktivny.. a co je aktivne vie byt aj pasivne :-D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Ne, 18. 7. 2010 18:43

Pockej pockej, ted prijde Pamela se svyma 17cm menicema a vsechno ti vyvrati:D

PS:ta fotka je zrcadlove otocena, nebo si sub umistil nalevo?;)

theprayer: ty repro "svorky" jsou pro zapojeni subu mezi hlavni repro a zesilovac.Sub si pak ze signalu odebira nizke frekvence a do repro pak pousti ty zbyvajici vyssi.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Ne, 18. 7. 2010 18:56

Je vlevo, tam uz zůstane.
Jo Vincent power.

Aktivní i pasivní Smile! To by byl sub co mu jde i nejde zesík. Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Broslowski
Ne, 18. 7. 2010 19:02

ani nie skor to vidim tak ze k pasivnemu treba zosik, aktivny ma zosik v sebe no nic ti nebrani mu dat do cesty zosik dalsi...

ale dobra uvaha :-D

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
theprayer
Ne, 18. 7. 2010 19:18

player aha už chápu Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Ne, 18. 7. 2010 20:28

az na ty kable by to bolo za 10 ale velice pekne

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Ne, 18. 7. 2010 20:37

hecovitas: Až na ty káble? a to které? krom ten co jsem vysvětlil v popise!
Ty když něco zkoušíš tak si taky jdeš koupit cinch za tisíce?!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
theprayer
Ne, 18. 7. 2010 20:45

Heco zkus si pak udělat slepej test mezi timhle cinchem a lepšim kabelem (asi si koupíš brzo) a sděl výsledek Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Ne, 18. 7. 2010 20:46

myslim ten cinch a uz ked mas poriadny sub tak by som to neskusal kablamy za 50kc

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
johanx
Ne, 18. 7. 2010 21:11

Furt jsem si myslel že sub ve stereu je chujovina ( krmení dvou zesíků ). Jenže jak tak koukám, někdy to zkusím taky. Minimálně ze zvědavosti. Pochybuji ale že bych u toho zůstal.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Ne, 18. 7. 2010 22:03
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
emokid
Ne, 18. 7. 2010 22:27

Seš kádr. Thumbs Up!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
kammo122
Ne, 18. 7. 2010 23:04

je to pecka ....možno o par rokov ked bude aj slušny prijem tak subak v stereu sa u mna stane realitou

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Po, 19. 7. 2010 13:08

Volako zacinate menit nazory.To po precitani toho clanku z hifipassion co som vam dal?

Heco.Germeny - zas dalsia fotka?Sa vyse.r na hifi,predaj vsetko,kup si poriadny fotak a mozes robit fotografa ked ta to bavi.

Inac ten kabel je fakt pecka.A preco mas privedene obidva cinche?Nestaci mono?

Vravel som ze zmenis nazor...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Po, 19. 7. 2010 13:11

No ale podle toho článku,to hraje teda blbě,nebo není slyšet žádné zlepšení.Protože jsi použil subwoofer kapku za jiné peníze než Ti doporučuje autor. Tvé bedny stojí řekněme 40tis. a ty musíš použít subwoofer za 60a více tis. Nebo se pletu?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Po, 19. 7. 2010 13:13

Myslim ze jeho sub je adekvatny ku jeho stlpom tak nemusi brat vsetky clanky doslova.Pravdaze nejaky velodyne by bol uz inde...Nah!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Po, 19. 7. 2010 13:22

Cituji "Pro ilustraci: k mým Xavian xn125 II za cca 20000,- sedl až Velodyne spl1000r za cca 40000,- ! Tedy stejně jako všude v HiFi, je to drahé. Zkoušel jsem řadu subwooferu za 15-20tisíc, ale to opravdu nemělo cenu. Je si třeba uvědomit, že v subwooferu kupuji i kvalitní zesilovač (v tomto případě 1000W) a pak se ta cena lépe akceptuje.".Takže jak?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Po, 19. 7. 2010 13:23

"Zamyslet by se ale měli i majitele dražších sloupů nad 100 000,- Kč. Vzorem může být, že i majitel naprosto dokonalých skvostů, které hrají rovně jako z praku a tedy velmi krásně už od cca 25-30Hz umí ocenit patřičně kvalitní subwoofer, který správně podbarví zvuk a dodá sestavě samozřejmou sílu a kontury."

Kampak se podel Pamela se svou galerii?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Po, 19. 7. 2010 13:24

No vsetci si to vieme v tom clanku precitat.Takze tak...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Po, 19. 7. 2010 13:29

Pamela bude dalsi z tych,co si zobrali priklad z vyjadrenia jedneho pana,ze naco to sem davat ked vsetci somru.Detinske...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Po, 19. 7. 2010 13:38

"Subwoofer by měl vždy hrát pod 55Hz."

S timto ovsem nesouhlasim.Muj sub zahraje i 120Hz lepe, jak regaly.Jakmile nastavim delici kmitocet napriklad na 80Hz, zvuk pusobi jakoby "oddelene", basy jsou mene durazne a mene pevne.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Po, 19. 7. 2010 13:47

No každopádně musím říci,že pokud je Heco,tak znalej audia,tak ten woofer vem a zase si ho pěkně připoj k 5.1 AVR.Protože to co jsi tady prezentoval pro pologramotný ( teď se fakt kluci neuražte) čtenáře.Tak to jsou pěkný s...ky. Smile! A oni Ti to žerou.
Protože jestli jsi takovej audiofil,jak tvrdíš.Tak určitě posloucháš stereo v modu Pureaudio,to na AVR.Nebo na zesilovači na tom Denonu.No a tam pokud se nepletu výstup na woofer tak nějak schází.Což soudruzi z Japonska udělali záměrně.
Takže asi tak.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Po, 19. 7. 2010 13:51

Som sa pobavil.Dik ty plnogramotny.Zase nas pologramotnych ma kto nieco naucit.Super,sa tesim...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Po, 19. 7. 2010 15:41

martinhamr: stereo zesilovac ma pre out, cililink.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Tyson
Po, 19. 7. 2010 16:06

Vezmeš cenu subu+ cenu sloupu třeba u germana,za ty love koupíš sloupky z jiné ligy a nemusíš nic řešit. Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Po, 19. 7. 2010 16:07

player - si si dost dovolil chlape.Pologramotny a poucovat plnogramotneho?To nejde...Smile!Smile!Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Po, 19. 7. 2010 16:10

Tyson - akoze Hecove repro + sub = repro inej triedy a je vymalovano?To mas z kade?Take repro ako spominas by stali od 6000 eur nahor a aj tak nikdy nezahraju bas ako slusny sub,chlape...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Po, 19. 7. 2010 17:24

Playere - A to píšu kde? Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Po, 19. 7. 2010 17:30

Nikdy jsem neslyšel repro co by do 100 tis podalo tak reálně bassu jako právě tet...

A prosím vás, než tu zas napíšete nějaký blábol typu že Denon 1500 AE nemá výstup na sub a podobně, tak raději mlčte a nepište hlouposti...

U tech Xavian xn 125 II musí být tak dráhy sub jelikož ty bassy děla hlavně ten sub, u mě došlo jen k podbarvení, dodalo to tak 25 % které mou reprodukci dovedlo do jiné svéry.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Po, 19. 7. 2010 17:30

Heco - A má?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Po, 19. 7. 2010 17:31

martinhamr ???

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Po, 19. 7. 2010 17:31
   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Po, 19. 7. 2010 17:33

player - jsem stebou za jedno.

Smile

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Po, 19. 7. 2010 17:36

PRE OUT je výstup pro sub.
P. DIRECT výstup pro výkoný zesilovač.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Po, 19. 7. 2010 17:36

Heco - zeptám se tě,jak jsi to proměřil,když udáváš ty přesný procenta? Tak možná ten Velodyne má mikrofon se kterým můžeš proměřit kde se tomu woofru bude dařit nejlépe,ale to Heco ( ve vší úctě) tak to ho asi mít nebude. Nebo ano?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Po, 19. 7. 2010 17:38

Ne čistý odhad... Jak by jsi to druhým lidem podal ty? hm

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Po, 19. 7. 2010 17:44

Heco - "PRE OUT je výstup pro sub." - já říkám,mimo jiné,může také být.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lumix22
Po, 19. 7. 2010 21:48

Heco.Germeny: Koukám, že posloucháme oba stejnou hudbu. Asi se taky někdy stavím k tobě, si ten tvůj orchestrion (kinečko) poslechnout. Wink Ten subač vypadá fakt masně, jaký má výkon?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Po, 19. 7. 2010 22:04

300/600 W
Myslím že poslouchám víc toho co ty, schválně, napiš co posloucháš?
Jo klidně byste se mohli někdy stavit na poslech.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lumix22
Po, 19. 7. 2010 22:58

OK takže poslouchám: AC/DC, A.Lavigne, Blink 182, B.Adams, Coldplay, Die Happy, Evenescence, Green Day, Chris Rea, Bon Jovi, Limp Bizkit, Linkin Park, Metallica, My Chemical Romance, Nickelback, Nightwish, Nirvana, Pink, P.O.D, Placebo, SKA-P, SOAD, Tarja Turunen, The Distillers, The Offspring, The Rasmus, U2, D.Landa, Divokej Bill, Chinaski, Imodium, Jaksi Taksi, Kabát, L.Dusilová, Lucie, M.Chodúr, Monkey Business, Morčata na útěku, No name, Peha, Polemic, R.A.F, Ready Kirken, Sunshine, Tři sestry, Vypsaná Fixa, Wanastowi vjeci atd.

Tyhle poslouchám nejčastěji. Ale kdybych to měl vypsat všechno, tak je to příspěvek na půl strany Smile! Smile!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Út, 20. 7. 2010 15:05

martinhamr - si sa dobre domotal.Radsej uz nepis nic lebo zatial to boli same kraviny.

Neviem ako chces mikrofonom k velodyne nieco zmerat.Dalsia blbost.Ach...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Út, 20. 7. 2010 15:18

dodino112 - Co se nejdřív podívat třeba na stránky výrobce,než něco napíšeš? Nebo aspoň na nějaké foto : http://igs.avhub.com.au/IgnitionSuite/uploads/images/IgnitionSuite_Image%28358%29.jpg

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Út, 20. 7. 2010 15:57

Mam velodyne doma a tym mikrofonom sa nic neda zmerat.Ten ti len nastavy optimalnu ekvalizaciu podla akustiky miestnosti.Tak uz netaraj...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Út, 20. 7. 2010 16:49

dodino112 - Dobře místo slova změřit,můžu použít slovo nastavit. Samozřejmě jsem neměl na mysli nějaké měření s výsledkem definovaným v nějakých číslech.Měl jsem na mysli umístění vooferu,kde mu bude v pokoéji nejlépe. Ale dostal jsi mě,máš 1* Wink.

Chlapi teď vážně bez konfrontace.Jak máte doma připojené CD přehrávač.Máte to optikou,nebo analogově.Jaké máte poznatky z toho kterého připojení a co jste si nechali a proč?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Út, 20. 7. 2010 17:02

No to su dva velmi odlisne pojmi - meranie a nastavenie.Potom sa necuduj ze si ludia myslia ze taras.

Ja pouzivam drahsi model dvd prehravaca pioneer.Mal som to analogovo ale optikou sa mi to zda lepsie.Tak ostala optika...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Út, 20. 7. 2010 17:37

martinhamr-urcite analogovo i ked by si pripojil optiku zvuk sa ti bude zdat lepsi ale pouzi len analog z lepsimi kablami.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Út, 20. 7. 2010 17:53

hecovitas - Já to samozřejmě analogově propojené mám.Jen jsem chtěl slyšet jak to maj ostatní.Když jsem nastavoval CDpřehrávač,tak pro optiku nic nebylo k nastavení.A pro analog tam toho bylo dost na vyzkoušení a otestování,co je lepší k poslechu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Út, 20. 7. 2010 17:56

Co je lepsie na posluch?Na prehravaci nic nenastavovat...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Út, 20. 7. 2010 17:59

ja na prehravaci nic nenastavujem ani basy ani vysky proste nic.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Út, 20. 7. 2010 18:07

hecovitas , dodino112 - Já jsem si k tomu sednul a podle mého sluchu jsem si nastavil co se mi víc líbí.samozřejmě jsem to ještě po očku konfrontoval s návodem nastavení.Ono tam toho zase tolik nebylo,ale pár alternativ se našlo.Basy ani výšky jsem tam nenastavoval,to tam ani nemám,spíš jsem zkoušel fázi a podobně...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Út, 20. 7. 2010 18:08

aha a vysledok

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Út, 20. 7. 2010 18:21

No co zní dobře mě,nemusí znít dobře tobě,ale asi to pomohlo.I v tom návodu to samozřejmě doporučovali. Některé nástroje vylezli do předu,a bylo to pro můj sluch kapku ostřejší a zřetelnější.Je potřeba aby každej zkusil doma sám.Bude to kus od kusu,značka od značky.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Út, 20. 7. 2010 18:23

martinhamr a kabely ake pouzivas

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Út, 20. 7. 2010 18:30

No koupil jsem toto : http://www.babexaudio.cz/

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Út, 20. 7. 2010 18:32

Dobreee.Dik za link...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Út, 20. 7. 2010 18:34

Zkus tento eshop www.studioline.cz

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Út, 20. 7. 2010 18:35

poznam ich len podla nazvu ale urcite to nie su kable za 50kc,a zvukovy rozdiel s kablami co si mal predtym

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
Út, 20. 7. 2010 18:38

Dobry shop ale trochu drahy.Sakra u nas je to zderstvo...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Út, 20. 7. 2010 18:48

hecovitas - jestli máš na mysli signálový,tak to jsem měl nějakou základní hrůzu.

Sad Takže rozdíl velký,ale já jsem je dokupoval i k reproduktorum v jednom nákupu. Tam jsem měl nějakou kapku lepší metráž a rozdíl byl pro mé uši značný.
A hlavně si myslím že proti konkurenci jsou kapku levnější.Ikdyž dnes to již nesleduju.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Út, 20. 7. 2010 18:52

hlavne ze si spokojny to je dolezite.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Út, 20. 7. 2010 19:16

hecovitas: Co posloucháš za hudbu???

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
martinhamr
Út, 20. 7. 2010 19:19

Heco.Germeny - Hele sorry že tady do tebe dělám,ono jde vesměs o blbosti.Třeba jsi pohodovej člověk,ale občas mě lehce nadzvedneš některejma vyjádřeníma.Ale to já tebe asi taky,a vše je o tolernaci. Thumbs Up! Tak pardónek.

Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Út, 20. 7. 2010 19:27

co poslucham tak ...jean michel jarre,yes,mike oldfield,nightwish,within temptation,rick wakeman,europe,dream theater,ub40,coors,beegees a pod..co prijde

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Út, 20. 7. 2010 20:19

martinhamr: Ne v pohodě... Mě vytáčí akorát hloupost a ignoranti...

Měla by tu vládnout lepší nálada, A NE SI NADÁVAT JAK VE ŠKOLE.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Út, 20. 7. 2010 20:25

hecovitas: Já se ptám proto že mě udivuje že sis koupil repro co ti nedokáží dát požitek z rokové hudby, a ta není jen o el. kytaře a zpěvu, ale o bassu, díky kterému máš z poslechu zážitek, a to na vlastní kůži... Ano, tvé bedny jsem neslyšel, ale víš jak...

Štve mě že se tu nepíše více o tom co doma posloucháme, a jaky z toho máme pocit. Jak z nahrávky, tak z její kvality a podobně! to my tu chybí!

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Út, 20. 7. 2010 20:41

mne to na rock staci,nepotrebujem subwoofer,co som spominal ze som mal repra heco vitas 800 a tie isli strasne hlboko do basu a uz som mal busu az az tak som chcel nieco menej basu ale zase otvorenejsi prejav,basa je slabsia ale zase konkretnejsia a to sa my paci taky zvuk aky my vyhovuje.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Út, 20. 7. 2010 21:18

hecovitas:pokud bylo subjektivne hodne basu, tak by na tom mohla mit vliv opet nedostatecne utlumena mistnost.Tam, kde chybi zatlumeni, nejen vysky delaj neplechu.Tim nechci vyvolavat nejaky flame, jen me to tak opet napadlo;)

Jinak ja vyuzivam u prehravace analog, SACD mi ani po optice neleze;)
No a ps3 jde digitalne po HDMI. Co se nastaveni zvuku tyce, tak DVD/SACD ma moznost volby zvuku mezi SHARP a SLOW. Dle citace manualu by mel SHARP poskytovat "siroky rozsah frekvenci s durazem na prostorovost" , zatimco SLOW by mel poskytovat "jemny a vrely zvuk". Ja osobne nijak dramaticky rozdil neslysim, presto mam nastaveno na SHARP. No a ps3 mam nastavenou na ctyrnasobny prepocet, takze audio CD a ostatni hudebni soubory prehrava s 176,4kHz vystupem a oproti vypnutemu upsamplu je rozdil skutecne znacny, samozrejme ve prospech prepoctu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Út, 20. 7. 2010 22:01

player-s tym zatlumenim to nemalo nic spolocne tie heca hrali od 23000 a sli dost hlboko,akoze my to dlhy cas vyhovovalo ale potom som chcel zmenu kamarati mali vsetci stereo a aj 5.1 a zvuk stereo a 5.1 sa neda porovnat,kazdy s nich ma nahovaral iba na stereo a posluchol som a som tam kde som chcel byt v stereu.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Út, 20. 7. 2010 22:05

Nerozumim tomu, ze se neda provnat stereo s multikanalem.Jak je to mysleno?Vsak multikanal si preci vetsina lidi porizuje kvuli filmu, ne?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
Út, 20. 7. 2010 22:08

mne vyhovuje film len v stereu,lebo poslucham aj hudbu v stereu,5.1ma uz akosi omrzela a nebanujem radsej kvalitnejsie stereo ako 5.1

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
Út, 20. 7. 2010 22:10

hecovitas: Tet jsi to tedy vysvětlil Smile! Ale chápu...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
Út, 20. 7. 2010 22:19

hecovitas: no, pokud bych souhlasil s tvrzenim, ze nekdo uprednosti lepsi stereo pred horsim multikanalem, tak uz ale v zadnem pripade nesouhlasim s tim, ze film je obecne(rozumej za predpokladu stejne kvalitnich komponent) ve stereu lepsi jak v multikanalu, to je nesmysl do nebes volajici;)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
St, 21. 7. 2010 06:56

player-ty si to nepochopil ale nevadi,povedal som ze mne vyhovuje stereo aj na domace kino a nie ze stereo je lepsie ako 5.1

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
St, 21. 7. 2010 09:26

Tak mi klidne vysvetli, proc ti vyhovuje mit smichany zvuk, ktery ma prichazet zezadu do predku.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
St, 21. 7. 2010 10:33

player- bol som zvyknuty ako ty na 5.1 ale viac ma tahal stereo zvuk,5.1 ma uz omrzela.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
St, 21. 7. 2010 10:38

"Omrzelo" te slyset zvuky u filmu tak, jak putovat k usim maji?
Budu se opakovat. Kdybys rekl, zes do toho sel kvuli vyssi kvalite predniho paru repro, tak to pochopim, ale tvrdit, ze je stereo u filmu lepsi jak prostorovy zvuk, to mi prijde teda dost...rekneme zvlastni:)

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
St, 21. 7. 2010 10:46

este raz to opakujem nic take som netvrdil,treba citat medzi riadky,a to z Kdybys rekl, zes do toho sel kvuli vyssi kvalite predniho paru ano tak to je.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
St, 21. 7. 2010 11:00

"mne vyhovuje film len v stereu,lebo poslucham aj hudbu v stereu,5.1ma uz akosi omrzela a nebanujem radsej kvalitnejsie stereo ako 5.1 "

Ze si ten prispevek pozmenil, nez byl puvodne napsany? Ach jo^_^

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
St, 21. 7. 2010 13:59

player-a o com som stale pisal treba len citat medzi riadky...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lumix22
St, 21. 7. 2010 14:57

Heco.Germeny: Co říkáš na tu mou hudbu?

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
dodino112
St, 21. 7. 2010 15:02

Heca to nezaujima.Jeho zaujima co my hovorime na jeho hudbu...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Lumix22
St, 21. 7. 2010 15:36

dodino112: to jsi trochu mimo, přečti si pořádně co mi Heco psal a pak odpověz znovu. Wink

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
St, 21. 7. 2010 15:50

hecovitas: psal si o tom, ze si presel z multikanalu na stereo, protoze se ti stereo vic libi, i Heco.Germeny se tomu tvemu prispevku smal. NIKDE nebyl ani naznak toho, ze to bylo kvuli tomu, aby si mel lepsi stereo. Tedy do te doby, nez si to naprosto prihlouple DODATECNE do stareho prispevku nakonec vety dopsal. Nedelej ze me laskave hlupaka, dekuji.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
St, 21. 7. 2010 20:52

player-o com tocis,toto my vysvetli NIKDE nebyl ani naznak toho, ze to bylo kvuli tomu, aby si mel lepsi stereo co si tym myslel,ked nevies citat tak radsej ani nepis ak si to nepochopil.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
St, 21. 7. 2010 21:12

hecovitas: ty se v prve rade nauc poradne psat, tzn. predevsim se nauc co je to interpunkce, protoze lustit tve vety je skutecne zrout casu. V druhe rade, az se naucis delat spravne carku ve vete, tak se nauc psat rovnez tak, aby i obsah daval smysl a nemusel si pak sve prispevky dodatecne infantilne editovat. Krasne si tim dokazal, aniz by sis to zrejme uvedomil, jakou si udelal chybu a ze si nikde nepsal o tom, ze si presel na stereo kvuli kvalite. Celou dobu tve prispevky(nez si je zeditoval!!!) vyznivaly tak, ze se ti proste stereo u filmu libi obecne.

Hodne tezke by bylo proste a jednoduse napsat:"sorry, napsal jsem to blbe, myslel jsem to tak a tak", ze? Ty misto toho budes radeji doplnovat stare komentare a ze me pak delat blbce. Tudle, to si zkousej na nekoho vice nepozorneho.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
St, 21. 7. 2010 21:17

player-zas a zas o tom istom,pokial viem toto je av mania a nie kto a ako pise,citujem so som pisal-mne vyhovuje film len v stereu,lebo poslucham aj hudbu v stereu,5.1ma uz akosi omrzela a nebanujem radsej kvalitnejsie stereo ako 5.1 ak uz toto nepochopis tak uz neviem

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
Heco.Germeny
St, 21. 7. 2010 21:21

Ono je lepší setu něčím ani nezabývat, jelikož to nemá hlavu ani patu...

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
St, 21. 7. 2010 21:47

hecovitas: jenze tohle:"nebanujem radsej kvalitnejsie stereo ako 5.1 " jsi tam dopsal AZ dodatecne, tak laskave neklam!
A ne, neni to o tom kdo jak pise, ale lustit vetu, kde nejsou vety oddelene je daleko vetsi prusvih nez nejake "sloupI".

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
St, 21. 7. 2010 21:50

player-pre tvoje info nic som nedopisoval len som skopiroval to co som predtym pisal,len treba citat

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
St, 21. 7. 2010 21:56

Je to marny, je to marny, je to marny. Od ted si zalohuju tyto stranky, az mi zas nejaky "zapometlivka" bude tvrdit neco chytreho, tak to budu moct vyvesit a on se propadne hanbou do zeme.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
St, 21. 7. 2010 21:59

player-len vesaj ale to co si pisal ty ked nic nechapes

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
St, 21. 7. 2010 22:03

"hecovitas Út, 20. 7. 2010 22:08 mne vyhovuje film len v stereu,lebo poslucham aj hudbu v stereu,5.1ma uz akosi omrzela a nebanujem radsej kvalitnejsie stereo ako 5.1"

Toto neni originalne postnuty prispevek. Je skutecne smutne, jak to neumis priznat a jeste ze me delas debila. Skutecne detisnke chovani.

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
hecovitas
St, 21. 7. 2010 22:06

player je zbytocne to dalej popisovat ked to nechapes.ach je to tazke

   Upozornit moderátory na tento příspěvek
player
St, 21. 7. 2010 22:16

Ne, skutecne nechapu proc zpetne takto editujes sve prispevky.

Ty ses hadal, zes to od zacatku tvrdil, ja ti tvrdil, ze to neni pravda, ze si o kvalite nic nepsal a proto jsem se nad tim v dalsich prispevcich pozastavoval. Tys nasledne trapne ten tvuj zmineny prispevek upravil a skutecne naivne ses domnival, ze ti snad na to skocim a nevsimnu si toho. LOL! A aby to videli i ostatni, jak se chovas, tak puvodni tvuj prispevek znel takto:

"hecovitas Út, 20. 7. 2010 22:08 mne vyhovuje film len v stereu,lebo poslucham aj hudbu v stereu,5.1ma uz akosi omrzela"

Hodnocení bez komentářů